X سایت تفریحی و عاشقانه | بستن تبلیغات
تبلیغات
نوشته‌هاي يك كودك نفهم2015

یـــــک عــــــشـــــق

محل تبلیغ شما هفت اسمان چت
طراح جوان صفا سیتی 

نوشته‌هاي يك كودك نفهم2015

ا
نوشته‌هاي يك كودك نفهم2015

 

نوشته‌هاي يك كودك نفهم 

 

 

نام ونام خوانوادگي :.............

كلاس: دبستان

موضوع انشاء :سال گذشته را چگونه گذرانديد؟

 

قلم برقلب سفيدكاغذمي گذارم وفشار مي دهم تا انشاء ام را آغاز شود.سال گذشته سال 

بسيارخوبي وپر بركتي ميباشد

سال گذشته پسر خاله ام زير تريلي چرخ رفت وله گشت وما 

در مجلس ترحيمش شركت كرديم وخيلي ميوه وخرما وحلوا خورديم وخيلي خوش گذشت.ماخيلي 

خاك بازي كرديم من هرچي گشتم پسرخاله ام را پيدا نكردم.در آن روز پدرم مرا با بيل 

زدبدون بي دليل !من درپارسالخيلي درس خواندم ولي نتوانستم قبول شوم ومن رااز مدرسه 

به بيرون پرت كردند.پدرم من رابه مكانيكي فرستاد تاكاركنم واوستاي من هرروز من را 

بازنجير چرخ ميزد وگاهي موقع ها كه خيلي عصباني مي شد من رابه زمين ميبست ودو سه 

بار با ماشين يكي از مشتري ها از روي من رد مي شد. من خيلي در كارهاي خانه به مادرم 

كمك ميكنم. مادرم من را درسال گذشته خيلي دوست ميداشت ومن را خيلي ماچ ميكند ولي 

پدرم خيلي حسوداست ومن را لاي در آشپزخانه ميگذاشت .درسال گذشته شوهر خواهرم 

وخواهرم خيلي از هم طلاق گرفتند وخواهرم بسيار حامله است وپدرم مي گويد يا پسر است 

يا دوقلو ولي من چيزي نمي گويم چون مي دانم كه بچه اي به اين اندازه از هيچ كجاي 

خواهرم در نخواهد آمد!

درسال گذشته ما به مسافرت رفتيم وباقطار رفتيم. من در كوپه بسيار پدرم راعصباني 

كردم واو براي تنبيه من را روي تخت خواباند وتخت را محكم بست ومن تاصبح همان گونه 

خوابيدم!پدرم در سال گذشته خيلي سيگار مي كشيد ومادرم خيلي ناراحت است وهي به من مي 

گويد :كپي اوغلي ولي من نمي دانم چرا وقتي مادرم به من فحش مي دهد پدرم عصباني مي 

شود.درسال گذشته مابه عيد ديدني رفتيم ومن حدودا خيلي عيدي جمع كردم ولي پدرم همه 

آنها را از من گرفت وآنت ماهواره خريد كه بسيار بد آموزي دارد ومن نگاه نمي كنم 

وپدرم از صبح تا شب شوهاي بي ناموسي نگاه ميكند وبشكن ميزند.پدرم درسال گذشته رژيم 

گرفته است وهر شب با دوست هايش آب وماست وخيار مي خورد ومي خندد وگاهي وقتا هم آب 

با چيپس وماست موسير ..

اين بود انشاءمن



می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 7139

تاریخ انتشار: چهار شنبه 11 دی 1392 ساعت: 11:29

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظر

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:




دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما تهران گراف قالب گراف
تمامی حقوق سایت و قالب برای((یـــــک عــــــشـــــق)) محفوظ می‌باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع مجاز میباشد | کپی رایت 20144
طراحی و سئو: صفا سیتی ترجمه: صفا سیتی
n

کدستان

n